Da li šaljete pakete i u inostranstvo ?
Da, naravno – osim na adrese u Srbiji, naše proizvode šaljemo i u zemlje regiona, uslugom Pošte Srbije, ali je potrebno da prilikom naručivanja platite vrednost vaše porudžbine kao i poštarinu po tarifi Pošte Srbije. Plaćanje je moguće uplatom na račun ili platnim karticama.
Da li ova prodavnica legalno prodaje dodatke ishrani?
Da, svi proizvodi su registrovani, kontrolisan im je kvalitet i imaju dozvolu da budu stavljeni u promet kao prehrambeni proizvodi.
Kome da se obratim ako imam dodatna pitanja ili nedoumice?
Ako imate dodatna pitanja ili nedoumice u vezi sa proizvodima, možete nam poslati email na greenenergy.in.rs@gmail.com ili pozovite Viber (Srbija) 63 310584.
Kako da pratim svoju pošiljku?
Odmah po slanju, obavestićemo Vas o broju za praćenje vašeg paketa.
Kako da otkažem ili promenim svoju porudžbinu?
Molimo da nam odmah pošaljete email ili poruku u slučaju da odustajete od porudžbine ili želite da je izmenite.
Kako da otkažem paket ako sam platio karticom?
Javite nam da ste otkazali porudžbinu, i mi ćemo vratiti uplatu na vašu karticu sa kojom ste platili na sajtu.
Mogu li da vratim proizvode?
Povraćaj otvorenih prehrambenih proizvoda poštom nažalost nije moguć.
Za koje vreme će moj paket stići?
Trudimo se da pakete šaljemo odmah po prijemu porudžbine na email i da budemo ažurni u slanju; Ipak, ponekad dodje do zastoja u Pošti ili kod kurira na terenu, pa vas molimo za razumevanje.